Februari Flashback

Vreemd genoeg had ik nog mijn laatste kerstfeest in februari. Mijn familie langs vaders zijde is momenteel met 44 en nummer 45 is op komst. Dat wil zeggen dat het nogal moeilijk is om heel die hoop tijdens de feestdagen bij elkaar te krijgen. Dus doen we dat in februari.

Dit las ik deze maand:

  • Het Bernini mysterie van Dan Brown
  • De verwarde cavia van Paulien Cornelisse
  • Ik ben ook al weken bezig in Lolita van Vladimir Nabokov, maar het lukt mij maar niet om het daadwerkelijk uit te lezen.

Dit gebeurde op mijn nieuwe ‘boerderij’:

Niets. Het is winter. Niet de ideale periode om te tuinieren/koeien buiten te zetten/nieuwe dieren te kopen/… Ik hoop in maart te beginnen in mijn moestuin.

Verder:

Ben en ik deden mee aan de verloofdenwerking. Het viel beter mee dan verwacht.

Ik ging brunchen met vriendinnen en we probeerden daarna nog eens een escape room. Weeral mislukt!

Carnaval!

IMG_20170126_180504.jpg

2 gedachtes over “Februari Flashback

    1. Mijn vriend en ik trouwen voor de kerk en de pastoor vroeg of we dan meededen met de verloofdenwerking. Was te doen in een chirolokaal met ongeveer 20 andere koppels. Drie donderdagavonden, maar dat is overal verschillend. Op de eerste avond kwam de notaris praten over verschillende huwelijksstelsels; op de tweede avond ging het over het verloop van een huwelijksceremonie in de kerk; de laatste ging over samenwonen.

      Like

Geef een reactie

