Voornemens voor 2017

Een nieuw jaar. Een nieuwe start. Een hele hoop goede voornemens waar ik uiteindelijk toch niets mee zal doen. Al ga ik wel oprecht proberen.

Mijn voornemens:

  • Meer opruimen. Minder laten rondslingeren.
  • Een paar centimeters afvallen. Ik ga trouwen dit jaar en ik heb zo de indruk dat diëten erbij hoort.
  • Af en toe eens iets van sport doen. Mijn conditie is onbestaand momenteel.
  • Iets systematischer proberen te bloggen. Nu doe ik maar wat.
  • Terug beginnen naaien en eigen kleren maken.
  • Meer uit mijn moestuin halen.

Om dit allemaal bij te houden, ben ik begonnen met een ‘bullet journal’, wat tegenwoordig de nieuwste rage is als ik mijn Pinterest-pagina kan geloven. Dat en capsule wardrobes. Ik heb al een lijstje ‘boeken te lezen in 2017’ (dat ik nog wel moet aanvullen). Ik zou graag rond de 50 boeken lezen.

bullet journal 2.JPG

Anyway, wat betreft het systematischer bloggen. Momenteel post ik eigenlijk alleen maar recensies en dan maandelijks een kort maandoverzicht. Op zich werkt dat wel voor mij. Mijn blog is maar een klein hobbyproject en ik heb nu niet bepaald de ambitie om honderden volgers te hebben, geld te verdienen en bekend te worden. Mijn blog dient eerder om voor mezelf bij te houden welke boeken ik heb gelezen (dat vergeet ik wel eens). En om te kijken wat andere bloggers lezen.

Ik was van plan om in 2017 wekelijks een vaste rubriek te posten. Aangezien ik zelf weinig inspiratie had, ben ik eens gaan rondkijken wat voor vaste features er allemaal zijn. Er waren er twee die ik heel leuk vond om te doen: Wishlist Wednesday van Pen to Paper en Thursday Tea van Birdbrain(ed) Book Blog (bestaat niet meer). Dus waarschijnlijk ga ik daar wel iets mee doen. Mogelijk de twee afwisselen. Jullie zien het wel verschijnen 🙂

bag.JPG

Hebben jullie goede voornemens?

 

Geef een reactie

