November Flashback

Jippie. De kerstmarkten komen er weer aan. Misschien heeft het te maken met het feit dat ik zelf in december ben geboren, maar stiekem vind ik de winter leuker dan de zomer. Zeker als er glühwein boven wordt gehaald.  Of warme chocolademelk met bergen slagroom. Ik ben niet kieskeurig als het op warme dranken aankomt.

Dit las ik vorige maand:

  • Zijderups van Robert Galbraith
  • Stille Zonde van Karin Slaughter
  • De Hobbit van J.R.R. Tolkien (recensie moet ik nog posten)
  • Het Slechte Pad van Robert Galbraith (recensie moet ik nog posten)
  • De ondraaglijke lichtheid van het bestaan van Milan Kundera (recensie moet ik nog posten)

Dit gebeurde op mijn nieuwe ‘boerderij’:

Mijn vader is mijn moestuin winterklaar komen maken.

moestuin winter.JPG

Verder:

Gezelligheid in huis gehaald met deze kandelaar die ik van mijn schoonmoeder heb gekregen.

gezellig.JPG

Geef een reactie

