Juli Flashback

In juli genoot ik van twee welverdiende weekjes verlof. Die zijn voorbij gevlogen en vandaag ging ik alweer aan het werk. Gelukkig stopte de ijskar in de namiddag voor de deur van mijn werk. Mijn collega en ik spurtten naar buiten om te genieten van een ijsje. Ik ging voor mokka, speculaas en slagroom. En zo viel de eerste werkdag na de vakantie dan toch nog mee.

Dit las ik vorige maand:

Dit gebeurde op mijn nieuwe ‘boerderij’:

Onze kippen zijn een paar keer ontsnapt. Zo veel last heb ik met mijn schildpad nooit gehad hoor!

Lady Legrand blijkt een kater te zijn. Monsieur Legrand dan maar.

Ondanks de slakken, het onkruid, de netels, de vogels, enz. ben ik toch fan van mijn moestuin. Deze week heb ik geoogst: witte kool, rode ajuin, selder en aardbeien.

moestuin.JPG

Verder:

  • Weekendje Ardennen.
  • Tupperware bij een nicht van mij.
  • De eerste housewarming voor de familie hier. Mijn familie was als eerste aan de beurt. Ik denk dat 33 familieleden van de 44 aanwezig waren. Gelukkig was het mooi weer en kon iedereen gewoon buiten zitten. En Ben en ik hebben veel leuke cadeautjes gekregen. housewarming.JPG
  • Dagje Phantasialand. Mijn favoriete attractie was het restaurant ’s avonds. Ik heb zebra en struisvogel gegeten. Mjammie! (En de nieuwe achtbaan Taron was ook best oké.)
  • Twee keer verloren met kubben op de laatste familiefeest van de maand.
Geef een reactie

