Juni Flashback

Juni was de maand waarin de voetbalgekte hier in België toesloeg. Onze Rode Duivels doen het lang niet slecht op het EK. Nu half onze verdediging is uitgevallen, is het afwachten naar de volgende match natuurlijk. Jammer genoeg ga ik de kwartfinale tegen Wales missen, omdat ik dan in een auto op weg naar de Ardennen zit. Al is dat ook geen slecht vooruitzicht.

Dit las ik vorige maand:

Dit gebeurde op mijn nieuwe ‘boerderij’:

  • We hebben eindelijk buren gekregen. Buren die de wei naast ons bewonen. 3 dikbillen. Koeien, wel te verstaan. koeien.JPG
  • We hebben zelf twee nieuwe inwoners: 2 kittens. We weten nog niet helemaal of het nu katers of kattinnen zijn. Maar ik heb de mijne voorlopig Lady Legrand genoemd. De andere is nog naamloos. lady legrand.JPG
  • Ik hou van mijn moestuin. oogst.JPG

Verder:

  • Cocktailavond met de vriendinnen. Jammer genoeg is daar geen fotobewijs van.
  • Buiten genoten van het zonnetje tussen de regenbuien door.buiten.JPG

 

 

Geef een reactie

