Mei Flashback

Mei is weer voorbij. Mei wordt ook wel bloeimaand genoemd, en ja hoor, de bloemen bloeiden, de vogels floten, en het zonnetje scheen. Uiteraard zijn ook mijn benen verbrand.

Dit las ik vorige maand:

Dit gebeurde op mijn nieuwe ‘boerderij’:

De eerste oogst van mijn groentjes. Ik heb al verse spinazie en sla gegeten. Het zand en de slakken moet je er dan maar bij nemen.

sla.JPG

Verder:

  • Ik heb terug een ‘froe’ laten knippen.
  • Schoolfeest van mijn neefje. Not a single fuck was given: hij heeft geen enkel danspasje meegedanst en met een handje in zijn broek staan geeuwen. Podiumprésence had hij wel.

 

Geef een reactie

