Februari Flashback

Februari was geen topmaand voor mij. Ben en ik werden geveld door de griep en lagen een week op onze (weliswaar nieuwe en langverwachte) zetel. Dan zou je denken: “leuk, kan je wat lezen”. Maar neen. Ik was te slap om een boek vast te nemen. En van zodra ik terug langer dan een half uur kon rechtstaan, ben ik maar terug gaan werken. Positiever nieuws: Leonardo won eindelijk zijn Oscar! Volledig terecht, vind ik.

In maart begint de lente. Hopelijk kan ik mijn tuin in orde krijgen, zodat ik aan mijn miniboerderijtje kan beginnen en kippen en plantjes in de tuin kan zetten. Ik kijk er al naar uit.

Dit las ik vorige maand:

Moby Dick van Herman Melville

Dit gebeurde op mijn nieuwe ‘boerderij’:

Ik hing een vetbol op voor de vogeltjes. Ze lijken nog niet geïnteresseerd te zijn.

Verder:

Karting met de collega’s. Al ben ik een te grote angsthaas om daadwerkelijk te karten en ging ik eigenlijk enkel voor het eten.

De eerste housewarming voor mijn vriendinnen van aan de universiteit.

Quizzen. We eindigden deze keer op de 11de plek, dus dat viel wel best mee.

Valentijn. Ik haat het. Ben is er wel fan van. Als compromis aten we gewoon heel de dag breakfast food (spek met eieren, pistolets, koffiekoeken, milkshake, pannenkoeken,…)

SDC15723.JPG

Weekendje uitwaaien aan zee na onze ziekte. Het was maar frisjes in Oostduinkerke.

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

