November Flashback

December is begonnen! Joepie. Deze maand heb ik veel feestjes voor de boeg. Mijn nichtje wordt 1 jaar en mijn vriend en ik worden allebei 23 deze maand. Verder hoop ik op een witte kerst, al lijkt het mij onwaarschijnlijk. Misschien moeten ze het daar maar eens over hebben op de klimaattop in Parijs. November was een rare maand. Er was terreuralarm hier in België. Aangezien België wordt gekenmerkt door zijn absurdisme, konden we niet anders dan de #Brusselslockdown worldwide trending te maken door kattenfoto’s te posten. Eat that, terrorists!

Dit las ik vorige maand:

Dit gebeurde op de boerderij:

Weinig. Ik denk dat iedereen hier aan een winterslaap is begonnen.

Verder:

  • Afternoon Tea in Café Impérial in het Paleis op de Meir in Antwerpen

SDC15671

 

  • Ik ben begonnen met pakken. Uiteraard begon ik met mijn boeken!

SDC15670

Geef een reactie

