SSS: Super 6 Sinterklaas Wishlist

Er was een tijd dat ik weken vooraleer Sinterklaas kwam al bezig was met mijn brief op te stellen. Ik knipte dan uit reclameblaadjes het speelgoed dat ik graag wilde, of ik benadrukte hoe braaf ik wel niet was geweest dat jaar, of ik somde mijn wishlist gewoon op. Met de hele heisa rond het al dan niet racistisch zijn van Zwarte Piet en het ouder worden, is de magie van Sinterklaas toch wel verdwenen. Al zeg ik nooit nee tegen chocolade of mandarijntjes. De super 6 die Book Babbles deze week koos is ‘Super 6 Sinterklaas Wishlist’:

  1. 69 things to do with a dead princess van Stewart Home
  2. Building Stories van Chris Ware
  3. A supposedly fun thing I’ll never do again van David Foster Wallace
  4. Alle Penguin books met covers van Coralie Bickford-Smith
  5. One Thousand and One Nights
  6. Nog meer chocolade
Geef een reactie

