SSS: Super 6 boeken met 5 star rating

Vorige week ben ik helemaal vergeten dat er zoiets bestaat als de super 6. Sinds mijn zelf gediagnosticeerd autisme het niet toelaat om een reeks niet af te werken, hierbij nog vlug mijn super 6 animatiefilms: Chicken Run, Shrek, Ice Age, Waking Life, Up en Madagascar. Deze week blog ik wel volgens planning. Het thema dat Book Babbles deze week heeft gekozen is ‘super 6 boeken met 5 star rating’. Ik neem aan dat het hier over boeken gaat die je zelf gerecenseerd hebt. Ik heb nog niet ontzettend veel recensies online staan, maar ik ben toch tot een mooie top 6 gekomen (in willekeurige volgorde):

  1. Alles wat er was
  2. If on a Winter’s Night a Traveller
  3. The Great Gatsby
  4. De rest van de dag
  5. Supertriest Waargebeurd Liefdesverhaal
  6. Animal Farm
Geef een reactie

