SSS: Super 6 series die ik moet uitlezen

Hallo iedereen. Ook deze week is er een nieuwe Super Six Saturday, gehost door Book Babbles. Deze week: Super 6 series die ik moet uitlezen. Ik versta hieronder, super 6 series die ik sowieso geweldig ga vinden, maar waar ik tot mijn grote spijt (en schaamte) nog in moet beginnen.

  • Outlander van Diana Gabaldon

Ik ben de tv-serie aan het volgen. Ik zeur vaak dat er zo weinig gebeurt, maar blijf vervolgens toch helemaal verslaafd kijken. De personages zijn zo leuk! En de hele sfeer. En de kostuums.

  • Game of Thrones van George R.R. Martin

Moet ik dit nog uitleggen?!

  • Alles van Robin Hobb

De grootvader van mijn vriend heeft een boekenkast vol met allerlei fantasy-reeksen, waaronder werk van Robin Hobb. Die boeken lijken mij altijd wel interessant.

  • Millennium-trilogie van Stieg Larsson

Lisbeth Salander moet zowat het meest badass vrouwelijk personage ooit zijn. Een reden te meer om eindelijk eens aan deze trilogie te beginnen.

  • De Donkere Toren van Stephen King

Omdat Stephen King een genie is.

  • The Watch van Sergei Lukyanenko

Ik zag ooit een film hiervan en vond die wel goed.

Een gedachte over “SSS: Super 6 series die ik moet uitlezen

Geef een reactie

