Juli Flashback

De zomer is nog niet eens halverwege en toch ben ik stiekem alweer aan het uitkijken naar de kerstmarktjes. What can I say? Ik hou van Kerstmis! Al was juli ook leuk, omdat ik eindelijk kon genieten van twee welverdiende weken vakantie. Ik ben wel tevreden met mijn aantal gelezen boeken deze maand.

Dit las ik vorige maand:

Dit gebeurde op de boerderij:

  • Eén van mijn konijntjes is opgegeten door een vos. RIP Legolas.

foto konijn Legolas

Verder:

  • Ik ging naar de eindejaarsvoorstelling van een vriend van mij kijken. Ze speelden de musical Fame.
  • We hadden naar jaarlijkse traditie onze neven –en nichtendag. Van het kubben is uiteindelijk weinig van in huis gekomen, maar gewoon eten en bijpraten is ook leuk.
  • Mijn collega is getrouwd. Ze zag er stralend uit (oh, en haar man zag er ook goed uit).
  • Ik ben twee weekends naar de Gentse Feesten geweest. Ik heb wel meer tijd op café doorgebracht in plaats van naar optredens te gaan kijken, maar het was leuk!
  • Op de boekenmarkt in Gent kocht ik Norwegian Wood van Haruki Murakami. Ik ben benieuwd.
Geef een reactie

