Juni Flashback

Juni was voor mij geen topmaand qua lezen. Met mijn job, het goede terrasjesweer en een algemene leesdip, schoot er weinig tijd over voor mijn boeken. Daarenboven kies ik meestal dikke boeken met kleine lettertjes, daar doe je nu eenmaal langer over. Al hoop ik dat ik tijdens het bouwverlof wat meer kan lezen.

Dit las ik vorige maand:

Dit gebeurde op de boerderij:

  • Van alles en nog wat!
  • Maar vooral: er zat een uil vast in de schouw:foto uil

Verder:

Er was een boekenverkoop in de bibliotheek, waar ik heel wat boeken kocht voor belachelijk weinig geld.

Ik kocht:

  • De sadist van Dean Koontz
  • Schemerogen van Dean Koontz
  • Het huis des levens van Chelsea Quinn Yarbro
  • Toen wij wezen waren van Kazuo Ishiguro
  • De club Dumas van Arturo Pérez-Reverte
  • Waarom krijgen we geen kippevel op ons gezicht?… en andere (on)wetenswaardigheden
  • Waarom hebben varkens krulstaartjes?…en andere (on)wetenswaardigheden
Geef een reactie

