Mei Flashback

Vandaag zijn we 1 juni. Voor velen komen de examens eraan, voor anderen staat er een werkmaand zonder verlengde weekends voor de boeg. In ieder geval, het wordt zomer! Tijd voor barbecues en terrasjes dus. En natuurlijk: tijd voor boeken! Ik heb in mei niet veel gelezen, hopelijk kan ik in juni wat meer lezen.

Dit las ik vorige maand:

Dit gebeurde op de boerderij:

  • Ik heb mijn bloemkolen geoogst. Wat waren ze lekker!
  • De radijsjes van Albert Heijn waren gigantisch geworden. En ook lekker 🙂
  • De koeien gingen voor het eerst buiten.

Verder:

  • Ik ging zaterdag naar het Boekenfestijn in Antwerp Expo. Ik heb mezelf ingehouden. Ik heb maar twee boeken gekocht. Ik heb immers de volgende weken nog enkele boekverkopen ingepland. En ik heb nog superveel boeken liggen die ik niet gelezen heb. Ik kocht Moby Dick en Tess of the d’Urbervilles.
  • Ik ging naar Pairi Daiza. Het nieuwe babyolifantje was toen nog wel niet geboren. Maar de reuzenpanda’s waren ook best leuk.
  • Ik ging samen met mijn vriend op weekend naar Spa. Ik heb er vooral lekkere wijn gedronken. Aanrader!
  • En natuurlijk: de hoogdag van het jaar: Eurosong. Naar jaarlijkse traditie ging ik bij mijn oudste broer kijken. Het was weer lachen.
Geef een reactie

