SSS: Super 6 meest hilarische boektitels

Elke week organiseert Book Babbles de Super Six Saturday. Deze week is het thema ‘super 6 meest hilarische boektitels’. Eindelijk nog eens een gemakkelijke opgave voor mij.

  1. 69 Things to Do with a Dead Princess van Stewart Home
  2. De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween van Jonas Jonasson
  3. The Curious Incident of the Dog in the Night-Time van Mark Haddon
  4. Go the Fuck to Sleep van Adam Mansbach
  5. I Hate Everything van Matthew DiBenedetti
  6. The Book of Bunny Suicides van Andy Riley

In retrospect zeggen deze titels veel over mij: mijn soort humor, mijn cynisme, mijn appreciatie voor het macabere,…

Welke boektitels vind jij grappig (en waarom)?

Geef een reactie

