April Flashback

Jippie! Het is alweer 1 mei. Wat betekent dat het Dag van de Arbeid is, waardoor – ironisch genoeg – veel mensen niet moeten werken vandaag. Ik kan gelukkig ook genieten van een welverdiend verlengd weekend. Maar eerst: een overzicht.

Dit las ik vorige maand:
Het liefdesleven van Nathaniel P. van Adelle Waldman
Yoga voor mensen die te beroerd zijn om eraan te doen van Geoff Dyer
The brief wondrous life of Oscar Wao van Junot Díaz
Vele hemels boven de zevende van Griet Op de Beeck
We zullen niet te pletter slaan van Nina Polak

Gebeurde op de boerderij:
– Veel tractorwerk!
– Mijn konijnen kregen hun jaarlijks spuitje van de veearts. (Ik weet dat konijnen niet onder de noemer ‘vee’ vallen, maar onze koeien wel, en daar kwam hij eigenlijk voor.)
– De koeien kregen ook hun jaarlijks spuitje.
– Er lopen hier tegenwoordig twee wilde katten rond. Ik probeer ze tam te krijgen. Het lukt niet echt.
– De eerste oogst van slaplantjes is binnen. Ik heb bijgevolg al kunnen genieten van zelfgemaakte slaatjes tijdens mijn lunchbreak op werk.

Geef een reactie

