SSS: Super 6 redenen waarom ik van (boek)bloggen houd

Het is weer zaterdag, wat betekent dat het tijd is voor de Super Six Saturday van Book Babbles. Deze week is het thema ‘super 6 redenen waarom ik van (boek)bloggen houd’. Ik vond dit op zich wel een moeilijke, omdat ik nog niet lang aan het bloggen ben. Ik ben in feite begonnen omdat het op mijn bucketlist stond om een blog te beginnen. Hieronder vind je mijn top 6 redenen waarom ik van boekbloggen houd.

  1. Je krijgt leuke tips van andere bloggers.
  2. Ik heb door boekbloggen het gevoel dat ik toch nog iets met mijn gevolgde studierichting doe.
  3. Terwijl ik bezig ben met mijn blog spendeer ik minder tijd op Pinterest.
  4. Ik vind het leuk om reacties / likes te krijgen.
  5. Ik bewaar een overzicht van de boeken die ik heb gelezen.
  6. Ik kan iets van mijn bucketlist schrappen.

Waarom werd jij een (boek)blogger?

3 gedachtes over “SSS: Super 6 redenen waarom ik van (boek)bloggen houd

  1. Leuk lijstje, ik ben het wel met al je punten eens, behalve die van de studie want mijn studie heeft niks met boeken te maken haha

    Like

Geef een reactie

