Maart Flashback

Wat gaat de tijd snel. Maart is alweer voorbij. We schakelden om naar zomertijd en de lente begon officieel. Verder durfde ik af en toe al eens buiten komen zonder jas, wat ik me later dan altijd betreurde. Tijd voor een overzichtje dus!

Dit las ik vorige maand:
Alles wat er was van Hanna Bervoets
De Engelenmaker van Stefan Brijs
Hoe Fictie werkt van James Wood
IJstijd van Maartje Wortel
De rest van de dag van Kazuo Ishiguro
Blokken 4de editie quizboek
Liefde die niets weet van Alexander Maksik
Animal Farm van George Orwell

Gebeurde op de boerderij:
– Ik plantte de mini-moestuintjes van Albert Heijn.foto mini-moestuintjes
– Ik plantte nog extra broccoli en selder in mijn serre.
– Een van mijn twee vissen ging dood. Volgens mij is Does nu eenzaam.foto goudvis

Verder:
– De eerste werkweken op mijn nieuwe job zitten erop.
– Mijn vriendinnen en ik deden mee met een quiz en eindigden voorlaatst: pijnlijk!
– Ik ging een paar keer naar de cinema en zag Inherent Vice en Kingsman.
– …

Op naar april!

Geef een reactie

