SSS: Super 6 boekgewoontes

Ik snap niet helemaal wat Book Babbles met deze Super Six Saturday bedoelt. Gaat het om hoe je beslist welk boek je koopt / waar je boeken leest / of je stiekem het einde al leest / … ? Ik vat het op als een algemene vraag naar mijn leesgewoontes.

1. Ik lees vaak in bad.
2. Meestal koop ik enkel een boek wanneer ik er al van heb gehoord. Vaak baseer ik mij op Flavorwire, Buzzfeed of boekenblogs. Op Goodreads zit ik eigenlijk niet vaak.
3. Ik durf al wel eens vooruit lezen.
4. Ik neem bijna altijd een boek mee. Zo heb ik ooit eens tijdens het shoppen met een semi-shopverslaafde vriendin van mij een boek bovengehaald terwijl zij kleren aan het passen was.
5. Ik hou van de geur van boeken.
6. Ik hou niet van e-readers.

Geef een reactie

