Februari Flashback

Ik moet echt beter mijn posts beginnen inplannen! Maart is al een volledige dag bezig en ik was van plan om nog een flashback naar februari te posten.

Dit las ik vorige maand:
High Fidelity van Nick Hornby
The Great Gatsby van F. Scott Fitzgerald
Supertriest Waargebeurd Liefdesverhaal van Gary Shteyngart
Google nooit gebroken hart van Emma Garcia
Oorlog en Vrede van Leo Tolstoj
– Little Black Book van Sofie Valkiers
– Emma van Jane Austen

Gebeurde op de boerderij:
– Bouwwerken! De allerkleinste kalfjes verhuizen naar de stal waar voordien de ‘peuters’ stonden en vice versa.

werf stalfoto kalf in strofoto dwergkonijnen
– Bijgevolg moesten ook mijn twee dwergkonijntjes – Dobby (een jongetje) en Legolas (een meisje) – verhuizen naar hun buitenverblijf. In de winter zet ik hen altijd in een hok binnen, kwestie van de koude wat te vermijden. Vooraleer ik ze in hun buitenhok zette, heb ik ze wel even bij mij binnen aan de computer genomen.
– Ik heb mijn eerste plantjes in de serre gezet. Vorig jaar heb ik mij voor het eerst aan tuinieren gewaagd. Ik ben er niet zo goed in, maar ik vraag vaak hulp aan één van mijn broers. Hij is tuinder van beroep.foto serre
– Ik vond een nieuwe job! Ik werkte tot 9 januari bij een uitgeverij. Ik was daar echter maar tijdelijk (zwangerschapsvervanging), dus moest ik op zoek naar iets nieuws. Ik mag 16 maart op een commerciële binnendienst beginnen.
– Ik ging naar de magazijnverkoop van Standaard Boekhandel in Temse. Het viel een beetje tegen. Ik had verwacht dat er een groter aanbod aan boeken zou zijn en dat de prijzen vergelijkbaar zouden zijn met het Boekenfestijn. Niet dus.
Dat was het zowat.

Geef een reactie

